InCash Iktató program és feladatkezelő rendszer
- Iktató és Archiváló szoftver
- Dokumentum és feladatkezelés
Az InCash Iktató program a kis- és középvállalatok dokumentumiktatási problémáját oldja meg. A papír alapú és elektronikus dokumentumok biztonságosan tárolhatók, felhasználhatók. A rögzített dokumentumokat iktatócsoportokba, az iktatócsoportokat pedig iktatókönyvekbe rendszerezheti. Az iktatócsoportok a könyvtár-rendszerből ismert, úgynevezett "fa" struktúrában foglalnak helyet. Ezek segítik a könnyebb tájékozódást és az átláthatóságot.
A keresés funkcióval a rögzített vagy importált dokumentumok között kereshet. Bármilyen adat megadható keresési feltételnek, majd a kívánt dokumentum igény esetén szerkeszthető, megtekinthető.
A programban feladatok oszthatók ki, melyeknek beállítható a sürgősségi fokozatuk, témakörük, határidejük. A feladatokat felhasználókhoz lehet rendelni, így minden olyan dokumentum rejtve marad az illetéktelen felhasználó előtt, mely nem kapcsolódik munkaköréhez. A feladatokhoz csatolható minden olyan dokumentum, mely az elvégzéséhez szükséges lehet, mint például képek, e-mailek. Az Iktató program együttműködik az InCash számlázó szoftverekkel, melyek segítségével egy komplex ügyviteli rendszert alakíthat ki.
- Elektronikus és papír alapú dokumentumok iktatása és archiválása
- Iktatókönyvek és iktatócsoportok létrehozása, törlése, elrejtése, láthatóságának beállítása
- Különböző irattípusok kezelése (bejövő,kimenő,belső és feladat)
- Feladatok nyilvántartása határidővel és prioritással
- Postakönyv modul használatával boríték címzés és feladójegyzék nyomtatás
- Felhasználók regisztrálása, tiltása, jogaik megadása
- Széles vizuális és működésbeli konfigurálási lehetőség, testreszabhatóság
- Igényes, modern, felhasználóbarát kezelőfelület